Vés al contingut (premeu Retorn)

Desenvolupament de l'eix Madrid-Lyon en el corredor mediterrani de la RTE-T. CLYMA

Entitat finançadora:

Commission of European Communities Ref: TENT-T-94174-S-CLYMA

Data d'inici: 15/03/2013
Data de finalització: 31/12/2015

Equip

Benedito, Ernest

Investigador principal i contacte

Catedràtic d'universitat jubilat

Martínez, Carme

Titular d'universitat

Catedràtic d'universitat

Titular d'universitat

Rua, Carles

Col·laborador

Descripció del projecte

En el context de el projecte europeu TEN-T Mediterranean Corridor Global, aquesta acció es focalitza en el transport de mercaderies entre Lió i Madrid (CLYMA) que permeti una implementació coordinada de la connexió. Inclou estudis de l'organització i de la implementació òptima del corredor TEN-T, considerant perspectives a llarg termini, aspectes ambientals i necessitats associades, així com estudis integrats de transport que promoguin la sostenibilitat, l'eficiència de recursos i baixes emissions de carboni. Això ha d'estimular el desplegament de concepte de "Green Corridor" integrat en el pla d'acció de logística de mercaderies. A més, aquest projecte pretén desenvolupar una estructura d'organització per al corredor intermodal.

Finançament obtingut: 167.086,63 €

Col·laboracions